HTML

Alkalmatlan PÁV

Pszichológiailag alkalmatlannak ítéltetett PÁV vizsga

Friss topikok

Linkblog

Archívum

Pszichológiailag alkalmatlannak ítéltetett !!!! Inkvizícíó a XXI. században

2010.03.04. 13:10 Tigrinc

16 év gépjárművezetési tapasztalat ( ebből 10 év kéklámpás ) és kiváló vezetési tudás nem elég ahhoz, hogy csicska futár lehessek egy cégnél, mert az NKH (Nemzeti Közlekedési Hatóság) pszichológusai alkalmatlannak tartanak a közlekedésben való részvételre.

Megfellebbeztem a határozatukat, majd mentem a Róna utcába, de ott is ugyanezt állapították meg rólam. Hogy miből????????

1. Szondi-teszt (rakás szar és Szondi szerint sem alkalmas a pontos jellemzésre!)

2. Tintapaca-teszt (ez is egy rakás szar)

3. Színek tetszés szerinti sorba rendezése (szintén kula)

4. 1db női illetve 1db férfi alak lerajzolása feke ceruzával

5. 2db különböző fa lerajzolása szintén fekete ceruzával ( itt kikötés volt, hogy ne karácsonyfát rajzoljak)

6. 8db megkezdett vonal folytatása, hogy azok érthető rajzokká váljanak

7. 10 db ábra emlékezetből való lerajzolása.

 

Ezt mindenki maga döntse el, hogy mire alkalmas az én véleményem szerint ebből aztán nem lehet arra következtetni, hogy valaki milyen biztonsággal vesz részt a közúti forgalomban !

 

Külön kiemelném a Szondi-tesztet, mert ezt nagyon szeretik a pszichológusok, mert annyira hisznek benne. Erről azt kell tudni, hogy 1920-ban készült fekete-fehér arcképeket tesznek eléd, majd ki kell választani a szimpatikusat és a nem szimpatikusat, kettőt-kettőt. Mivel a pszichológusoknak fel van írva a képen szereplő személy élettörténete, tapasztalatai stb, így következtetnek arra, hogy amelyik neked szimpatikus volt, akkor te annak az embernek megfelő természetű és személyiségű vagy. Szondi szerint az ember arcára van írva az élettapasztalata és az élete során átélt események láncolatai.

 

Megjegyzem egyik ember sem szimpatikus, de mindenképpen kell választani, ez szerintem alapból befolyásolja a vizsgálati eredményt! Arról nem beszélve, hogy a képen szereplő emberek életükben nem hallottak internetről, sms-ről, telefonról, mobilról, számítógépről, kombájnról, utasszállító repülőről, 500km/h-ás sebességgel száguldó elektromos áram által generált mágneses mezőn való siklásáról,  atombombáról, atomtengeralattjáróról, anyahajóról, Televizíóról, házimoziról, MOZI-ról, színes filmről, DVD-ről és még sorolhatnám, hogy mennyiben más az én arcom, mint annak a gyerekgyilkos embernek, akinek a fényképét elém rakták.

Ennyit a Szondi-tesztről.

 

Az egész pszichológiai vizsgálat során (egyik alkalommal sem) nem folytatott velem beszélgetést a pszichológus, csak és kizárólag rakosgatta elém a feladatokat oszt annyi!

 

Engem a 7-es pontba ütköztettek az elutasítás során.

 

Továbbmentem, mert az állásomat buktam el és írtam az Ombudsmani Hivatalnak. Ők tájékoztattak, hogy nem rájuk tartozik, de javasolták, hogy az Alkotmánybírósággal vegyem fel a kapcsolatot, persze ez ezt egy hosszabb beszélgetés előzte meg a hölggyel, akivel beszéltem.

 

Alapvető problémám, hogy azt kellene vizsgálni, hogy valaki hogyan és miként vesz részt a forgalomban és ezt a fenti vizsgálatokból aztán biztos, hogy nem lehet megvizsgálni. Nem kellett vezetnem egy métert sem, hogy bebizonyítsam, hogy a forgalomban nem szarom össze magam, hiszen van 16 éves tapasztalatom, amiből 10-et a rendőrségen húztam le, mint gépkocsivezető. Részt vettem delegációkban, védett politikusok szállításában, de leszarták mit tudok, vagy milyen tapasztalatom van e téren.

 

Szeretném kérni tőletek, hogy aki ugyanígy vagy hasonlóképpen járt és sérelmezi azt, hogy a fekete pulcsijába is beleköt a pszichológus, akkor az vegye fel velem a kapcsolatot itt és írja meg az e-mail címét.

 

Nem értem, hogy a PÁV-ot egy vizsgálat alapján megadják alkalmas minősítésre egy életre, de alkalmatlan az mehet 1 vagy 2 év után. Ezek szerint az NKH véleménye az, hogy ha te 01-én normális vagy, akkor életed végéig az vagy, nem kell vizsgálni mégegyszer, de ha alkalmatlan vagy, akkor jöhetsz, mert hátha változtál.

 

Esetemben talán látható volt a tesztekből, hogy nem hiszek bennük, és éreztettem a pszichológussal is, hogy választhatott volna egy értelmes szakmát is, mert ennyi erővel elemezhetné a csigák értelmi szinvonalát az általuk húzott nedves csík vastagságát megvizsgálva.....

 

Köszönöm a türelmedet, hogy végig olvastad !

22 komment

Címkék: vizsga alkotmánybíróság ha tenni mit lehet fellebbezés kapok alkalmatlan páv alkalmatlant pávon

A bejegyzés trackback címe:

https://alkalmatlanpav.blog.hu/api/trackback/id/tr421808483

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

petyyy 2010.04.07. 23:27:17

Hát...mélyen együttérzek.Bár nekem sikerült a PÁV-om 2004-ben.Vért izzadtam érte.Rendkívüli baromság.De hogy embereket így elkapáljanak...felháborító.Itt is,mint az élet más területein pofára megy minden...

arktisz 2011.04.03. 21:21:15

Sziasztok!
Kérném a "Tigrinc" nevű felhasználó segítségét az alkalmatlan PAV vizsgával kapcsolatban.
Köszönettel

Tigrinc 2011.04.04. 08:32:54

@arktisz:
Szia! Írd meg, hogy miben tudok segíteni !

nagy-halász 2011.05.13. 21:16:54

szia! én is páv nélkul kamionozok,már egy éve.3éve van jogsim,és eddig csak nyergest vezettem,nemzetközibe,mindezidáig egyetlen koccanás nélkül.ám a pávon mégis alkalmatlannak találtak.amikor vizsgán voltam, egyszerüen felment a pumpa amikor ki....ott képek alapján döntöttek az állásomról,a megélhetésemről és a családom megélhetéséről. a gépes tesztek sikerültek,de a pszichológus hülyeségein én is elbuktam. szeretnék csaklakozni az alkotmánybírósági akciotokhoz. kérlek irjatok meg hogyan lehet.

trmtrm666 2011.06.17. 04:25:32

Szevasztok!

Beszálltam én is a ringbe, első fokon alkalmatlan lettem a pav2 vizsgálaton. Még rendkívüli alkalmassági vizsgálatot is elrendeltek, mondván - alacsonyabb kategóriában is alkalmatlan lennék ( pav4, amiről sosem hallottam ). Megy a fellebbezés , aztán meglátjuk. Olvastam valahol, hogy csak a zsét akarják lerántani. Ennek ellenére nem értem miért szívóznak, hiszen rendszeresen vezetek kül és belföldön egyaránt, az utasaim meg sosem panaszkodnak, sőt külön kérik, hogy velem utazhassanak, mert...

Az elutasító határozat a misztikus 7-es pontra vonatkoztatva tart alkalmatlannak, amit nem is értek. Értelmezésem szerint én lennék veszélyben a forgalomban, de miért? Erről mit sem ír. Személy szerint minden esetben biztonságban éreztem magam a kocsiban, ha veszélyes helyzetbe kerültem nem pánikoltam, megoldottam, és baleset nélkül, legfeljebb némi anyázással megúszta mindenki. Nevetségesnek tartom, hogy efféle indokokkal valakinek tönkre lehet tenni az életét.

Valahogy hiányzik nekem az 'éles' teszt a rendszerből. Akik eddig mellettem ültek, mind azt állították, hogy jól és biztonságosan vezetek. A pszicho miért nem kocsikázott velem egyet? Elugrottunk volna mondjuk Stuttgartba, meg vissza (kb 1000 km) aztán beszélgethettünk volna a különböző szituációkról, mert ekkora úton bizony vannak.

Akár sikerül, akár nem a fellebbezésem, mindenképpen szeretnék csatlakozni ehhez az akcióhoz, hiszen egyértelmű számomra - ismerve a magyar közlekedést - hogy a rendszer hibás.

UI.: Talán egy alapítvány létrehozása is jó lenne az efféle visszaélések elkerülésére, mivel itt tényleg életeket, családokat tesznek tönkre, akár a megalapozatlan elutasítással, akár a felelőtlen jóváhagyással.

Tigrinc 2011.06.19. 11:06:39

@trmtrm666:
Szia!
Sajnálom ami veled történt és azt is, hogy ezzel nem vagyunk egyedül!
Valóban, ahogy írtad én is hiányolom a tényszerű vizsgálatot a PÁV-ból, azaz hogy nincs gyakorlati vizsga. Az okés, hogy megvizsgálják a reakcióidődet és az értelmi felfogásodat, de nem értem a pszichológus alkalmazását a vizsgákon. Tulajdonképpen azt sem értem, hogy a pszichológus milyen jellemű embereket tud kiszűrni és azt miért teszi. Egy baltás sorozatgyilkos ugyanolyan, mint a többi ember, talán még jobban is tudja az érzelmeit kontrollálni, mint más. Azt sosem fogja kiszürni egy vizsgálat sem, hogy egy nagyon rossz nap után MAJD EGYSZER mit fog tenni az illető, aki éppen eltervezi hogy megöli magát és visz magával még pár embert.

Azért is dühít, hogy pont nekem nem adták meg a PÁV-ot, mert számtalan olyan PÁV-val rendelkező sofőrt látok (taxi, bkv...), akiknek még azt is megtiltanám, hogy simán vezessen, nemhogy munkaszinten!

Ha van ötletetek, hogy mit lehetne tenni azt szívesen venném ! Az alapítvány nem is, de valami hasonló jó ötlet lehetne!
Azt a testületet kellene megtalálni, amelyik rendeletté nyilvánította és kötelezővé tette a PÁV ilyen formán való vizsgálatát. Ne tévesszen meg senkit, hogy panaszkodnak sokan, akik nem kapták meg, mert ők ugyanúgy fontosnak tartják -jómagam is- a PÁV-ot, de a jelenlegi vizsgáztatás valóban csak a pénzről szól és nem a tényleges alkalmasság megvizsgálásáról!

trmtrm666 2011.06.20. 04:43:52

Üdv!

Idézet az NKH oldaláról:
'A Nemzeti Közlekedési Hatóság felügyeleti szerve a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium.'

Működését elvileg az alábbi intézkedés szabályozza:
263/2006. (XII. 20.) Korm. rendelet a Nemzeti Közlekedési Hatóságról

A témanyitó írásodban olvastam, hogy az ombudsmani hivatal elzavart, és az alkotmánybírósághoz küldött. Ott történt valami, vagy felhagytál a pokoljárással?

A hétvégén át kellet olvasnom az alkotmányunkat egyéb okból, de két pontja a mi helyzetünkre is utal. Az egyik az emberi méltóságról szól, a másik a munkához való jogról.

Méltóság: Eleve negatív a hozzáállás, hiszen azt feltételezi (szondi teszt), hogy nem vagyunk százasak. Mint utánaolvastam, Szondi az ápoltak (tehát a már biztosan elmebetegek) lelki mélységeinek feltárására alkotta meg tesztjét. Másfelől én is éreztem, hogy a pszicho negatívan áll hozzám, és a pótvizsgán jelezni is fogom, ha ismét így érzem.

Munkához való jog: Vélelmezésen, és nem tényeken alapul, hogy nem felelünk meg a munkakörben, amiben dolgoznánk. A tények velünk vannak, hiszen a vizsga egyik feltétele, hogy legyen több-kevesebb tapasztalatunk. Vajon lekérik ilyenkor a rendőrségtől a vonatkozó adatokat, vagy bemondás alapján elfogadják?

És egy gondolat a leélt életről: Nem választjuk hova születünk. Az élet szar, de vannak szép időszakai. Nekem is nehéz, másnak is. Gány gyerekkorom ellenére sem lettem bűnöző, igyekeztem talpon maradni. Pár éve hajléktalan lettem (nem kértem, jött), de azt is megoldottam, ma már nem az utcán élek. Szeretnék tovább lépni, fejlődni, megélni, amit el akarnak gáncsolni, és ezt nem hagyhatom! Aprópénzért gürcölök egy gyárban, minimálbérért, de a számtól megvont falat árán is harcolok, e bigott rendszer ellen.

És milyen faramuci az élet, nap-nap után kerékpározok munkába, a pesti forgalomban. Vajon hány pelussal kéne elindulnom, és hány balesetet kellene szenvednem, napjában hányszor kellene muszálykabátban végeznem? Vajon a pótvizsgáig 'rettegésben' töltött időig kárpótol valaki? Az addig kieső lehetőségeket visszahozzák?

Jól írtad Tigrinc, ez inkvizíció, de nem adhatjuk fel! Az emberi mivoltunk lábbaltiprása, nem egy elnézhető, megbocsájtható dolog.

Tigrinc 2011.06.20. 07:20:11

Sajnos az élet nem habostorta.
Az ombudsmantól anno egy hölgy hívott fel és tájékoztatott tök rendesen mit lehetne tenni. Egy régebbi esetet említett, ahol egy férfi ugyanígy járt, majd írt az alkotmánybíróságnak, de elutasították. Miután sikerült elhelyezkednem ( mit ad Isten, pont ugyanolyan a munkakörbe, ahova a PÁV nem engedett ) már nem éreztem annyira fontosnak a pokoljárást, de mivel te is jelezted valamint már más is, hogy szeretne valamit tenni, háát én benne vagyok.
Most decemberbe letelik a 2 év és januárba ismét nekiugrok, és annak függvényében biztosan csinálok valamiféle hivatalos panaszt. Ugyanis a PÁV-on elhasaltam, ott nagyjából az az eredmény jött ki, hogy tulajdonképpen ki sem szabadna mennem a forgalomba, mert nem tudok alkalmazkodni a többiekhez! Furcsa, hiszen gyalog, kerékpárral, motorral, tömegközlekedéssel és gépjárművel naponta veszek részt a forgalomba és milyen furcsa még csak egy horzsolás sincs se rajtam se a kocsin se másokon!!!
Ha megkapom a PÁV-ot jövőre felteszem hivatalosan a kérdést, hogy ezek szerint a pszichológus tévedett, mert annak ellenére, hogy anno nem kaptam meg mégis főállásban járművezető vagyok, gyakorlatban is napi szinten vezetek egy hiba nélkül. Kérdésem az lesz, hogy a tévedésüket mennyire látják be, illetve mi lesz a hivatalos válasz!!! Ha nem kapom meg, akkor azért írok! :-)
A poén az, hogy szeretnék gk. vezető-oktató lenni, szeretném átadni a tapasztalatomat a fiataloknak és azokat a fontos hiányosságokat pótolni, amit a jelenlegi oktatás nem alkalmaz. Egy példa: nem oktatják a közlekedésben való viselkedést és a közlekedőkhöz való alkalmazkodást, hiszen a tanuló azt tapasztalja, hogy ő hozzá alkalmazkodik mindenki, mert "T"anuló vezető és ez milyen kényelmes is, csakhogy másokat pedig akadályoz jelentős mértékben, de neki ez természetes, ezt tanították!
A vezetők 80%-a nem tud besorolni, egyszerűen tetü lassan veszik észre és fogják fel a különböző forgalmi helyzeteket, valamint egyik se tudja mit tegyen, ha jön egy szirénázó mentőautó. Sajnos általában leblokkolnak és megállnak. Ezt tapasztalatból mondom, 10 év tapasztalatából...
Amit becsatoltál jogszabályt azt átolvasom, utána okosabb leszek!
Üdv

vftsforever 2011.07.26. 15:22:00

Sziasztok! Kihez lehet fordulni, a második próbálkozás után?

trmtrm666 2011.08.15. 04:25:24

@vftsforever:

SZIA!

Második próba után jön elvileg a felügyeleti szerv (off) vagy az ombudsman. Engem is elzavartak most a pótvizsgán. Mielőtt továbblépek, megpróbálom kikérni a vizsgálati anyagokat, mert kíváncsi vagyok. Téged mivel gáncsoltak el?

trmtrm666 2011.09.26. 17:30:47

Szevasztok!

Nos az ügy továbbgördült. Most már a jogosítványomat akarják elvenni ! A lényegesebb infó, hogy kiderült mire fel van ez az egész pokoljárás. A korábban engem vizsgáló pszichó elmondta, hogy többen is átnézték az anyagomat, és arra a következtetésre jutottak, hogy erősek az indulataim, ami csak ráadás, de a fő gondjuk az volt, hogy nonkomformista vagyok. Aki nem érti a szót, annak egy idézet ami remekül elmondja a jelentését :

'Általánosságban: aki alkalmazkodik, vagyis akinek fontos a mások róla alkotott véleménye. Mindenki konformista, kisebb vagy nagyobb mértékben. Az emberek kb. fele-kétharmada annyira, hogy bármit hajlandó megtenni, ha ezt környezete helyesli: nincs önálló erkölcsi ítéletalkotó képessége (erről szól a Milgram-kísérlet) és nem alkot önállóan ítéleteket (ld. a kísérlet, ahol egy hosszú és egy rövid vonal közül a kísérleti alany a rövidebbet nevezte meg hosszabbként, ha az előtte megszólaló beszervezett kísérleti alanyok ez értelemben nyilatkoztak.). A nonkfonformista ezzel szemben az, aki számára kevésbé fontos a másoknak való megfelelés, vagy olyan módon függ a többiek véleményétől, hogy igyekszik különbözni. Ilyenek pl. a "lázadó fiatalok". A konformizmus jó dolog, mert összetartja és kiszámíthatóvá teszi a társadalmat. Rossz dolog is, mert butít és unalmas embereket eredményez.'

Tehát PAV-ra csak az unalmas és buta emberek alkalmasak, akiknek belső erkölcsi ítéletalkotó képessége van, saját véleménye, és vélekedése (ne adj isten erkölcsei) azt a 'boszorkányperben' elítélik? Tényleg rá kell néznem a naptárra, hogy belőjem a századot, amiben élnem kell.

A pszichók elismerték, hogy mivel nem volt jelentősebb esemény (közlekedésügyi) az életemben, ezért nem teljesen helytálló (vitatható) a döntés, mivel nagyon nehéz megítélni a helyzetet.

Most jön a finomság (amit az inkvizítoroknak is elmondtam) :

Elismerem mindkét jellemzőt magamra nézve. Erős indulataimat azonban mindezidáig tudtam kontrolálni, legfeljebb egy-egy jó káromkodás alakult belőle, de sem anyagi kárt, sem testi sérülést okozó tettlegesség nem követte. (Több évtizedes tapasztalatom/rutinom van benne, na ezt bárki utánam csinálhatja!) Nonkomformizmusom szintén irányításom alatt áll, abból sem volt senkinek gondja. Mivel másképp gondolkodom (és folyamatosan analizálok) szintén meg kellet tanulnom, hogy a többi ember nem ilyen, és annak megfelelően kellet viszonyulnom hozzájuk. A mindennapokban folyamatosan gyakorlom a fenti két jellemvonásom irányítását, egyre több sikerrel! Vajon azok akik elítéltek, véghez tudnák ezt vinni?

Tehát. Mivel másképp gondolkodom, nem vagyok unalmas és buta, illetve belső erkölcsiségem nem engedi, hogy környezetem kárát lássa eltérőségemnek (tehát alkalmazkodom), alkalmatlan vagyok a közlekedésben való részvételre. Szerintem ez egy demokráciában megengedhetetlen! Hiszen (tetszik vagy nem) a demokrácia alapja a megértés, és a tolerancia. (Felém is, nem csak feléjük!)

Kozekvencia, ez tényleg inkvizíció.

Tigrinc 2011.09.27. 12:08:52

Szia !
Írásaidból ítélve hasonlítunk egymásra. Amennyiben érdekelne egy személyes találkozás és hosszabb beszélgetés, kérlek írj e-mailt. csillag.peter.dezso@gmail.com
Visszahoztad a kedvem, hogy az intézmény és a vizsgálati eszközöket vitassam ! Természetesen ez egy hosszabb folyamat lesz, de én belevágnék !
Tigrinc

Tigrinc 2011.09.27. 12:10:58

Azon én is csodálkoztam, hogy ha nem találtak alkalmasnak a járművezetésre ( minden napi munka szinten ) miért hagyták meg a jogsimat!? Hétköznaponként letarolhatom és gyilkolászhatom az embereket a kocsimmal, de munka közben nem?!
Nevetséges!

fenemi 2011.10.10. 18:30:25

Hali!Ma voltam a PÁV II-n.Nem sikerült.a jelentés
szerint közlekedési helyzetek biztonságos megoldásához szükséges felismerési és döntési képesség hiánya, vagy nem kielégítő szintje.És mindezt úgy állapították meg,hogy videó játékokat kellett játszani.Harminc éve van jogsim.Tizenöt éve nap nap után vezetek 50-250 km között a munkám miatt,de a fenti indokok alapján simán ki kéne zárni még a gyalogos közlekedésből is.A négy játék közül csak egynek volt köze a közlekedéshez,érdekes módon ez sikerült a legjobban.

Tigrinc 2011.10.13. 13:52:08

Sajnálom ! Én is a veszélyes kategóriába tartozom, de csak röhögök most már az egészen! Kész röhej, ami az NKH-nál folyik !
Te is és én is tudjuk magunkról, hogy jól vezetünk és hogy egy nagy szarság ez a PÁV-os pszichológia!
Nem értem, hogy az emberi lélek és az emberi agy a legbonyolultabb dolog a világon ( a Rubik kocka után XD ) és mindezt 2011-ben képesek 30 perc alatt feltárni és véleményt alkotni !

csillavirágszabó 2011.11.17. 09:18:08

@Tigrinc: Az enyém a legdurvább történet. Egy orvosi vizsgálaton elírták,hogy nincs alkalmas B kategóriás jogosítványom-összekeverve a hivatásos repülőgépvezetői szakszolgálati engedélyemmel. Írtam egy levelet, hogy a tévedést legyenek kedvesek korrigálni. Korrigálták. Elküldtek soron kívüli vizsgálatra, pszichiáterhez, háziorvos, és végül PAV.IV.Most ott tartok, hogy nem tudom mi a vizsgálat eredménye-de van egy hivatásos repülőgép szakszóm-aminek a pszichlógiája..picit erősebb mint egy B kategóriás jogosítvány. És van egy nem érvényes B kategóriás jogsim 25 év balesetmentes vezetés, évi 20.000 km lehet beszorozni.Ha egy adminisztrációs hiba miatt tönkreteszik az életem-és emiatt elvesztem a munkám a megélhetésem-én a végsőkig elmegyek. Ez akkor nem jogállam. Mindenesetre automatikusan kérvényeztem a Merényiben a 3 napos repülőorvosi vizsgálatomat. Mellékesen az ügyvédem azt a véleményt fűzte hozzá, hogy egy ez nem Alkotmánybíróság- hanem hivatali hatalommal történő visszaélés..Ha elvehetik a jogsim, akkor elvehetik az életem is. És a temetést még a szüleimmel fizetettik ki, mert ők neveltek fel. Várom a véleményeteket...mert azt hiszem az én esetem elég extrém.

csillavirágszabó 2011.11.17. 12:27:28

@csillavirágszabó: az embraier@freemail.hu ra tudtok írni, ha van vélemény vagy csak egy jó szó. Kiregisztrálok, mert csak azért léptem be, hogy leírhassam-ami történik arra a döbbenet mint szó, már kevés-.Részemről fogalmam sincs, hogyan tovább..életemben nem ültem tömegközlekedésen. Azt hiszem azért tanultam meg repülőt vezetni,mert így éreztem magam biztonságban.

majdnemkuka 2012.02.14. 17:06:52

@trmtrm666:
Lehet, hogy picit off leszek, mert nekem anno sikerült a PÁVom valamikor a 70-es évek végén, 80asok elején, már nem emléxem, de csak hogy mennyire hozzáértők vannak sok olyan helyen, ahol a történésekről lila gőzük sincs, nemhogy tapassztalatuk, a mi példánk.
Párommal épp vártuk a második babánkat (14 éve) de az előző házasságából neki is volt már 2 nagy gyereke és nekem is, így kettőnknek már összesen 5 volt, a hatodikat vártuk.
Egyszer csak nagy dörömbölésel megérkezet a gyámhivatal képviseletében egy 30 körüli fickó, aki a köszönésen kívül gyakorlatilag egy szót sem szól, és egy 20-22 év körüli leányzó, aki kapásból nekiállt osztani az észt gyereknevelés ügyben. Nem vagyunk retkek sem alkeszek, akkor én pincér voltam, párom fényképész, éltük az átlagok életét. A gyámügyes kiscsaj meg csak mondta, ezt így kell, azt úgy, ez a jó a gyereknek, amikor megkérdeztem tőle, hogy bocsánat, de hány gyereke van, hogy ennyi élettapasztalatot halmozott fel?
Kihúzta magát, és büszkén mondta, neki még nincs gyereke...
Na ezek tanítanak gyereket nevelni...
Másik az esküvő előtti akkori orvosi tanácsadás...
Az a másik cirkusz. Addigra megvolt a baba, és összesen 6 gyerekkel a hátunk mögött egy igaz kedves doktornéni, akiről kiderült, hogy még lány, szintén nekiállt kioktatni a helyes nemi életről...

Na hasonlóak lehetnek a pávos pszihomókusok is, szerzett egy papírt gyorstalpalón, és élvezi, hogy mivel az életében nem ért el semmit, mindenki lenézi, van egy nagy adag kisebbrendüségi komplexusa, de ott és akkor ő lehet élet és halál ura, és ő mondhatja meg a törvényt és törhet pálcát sok esetben olyanok felett, akiknek a cipősarkáig sem ér fel sem emberként sem szakmailag.

Bocs az offért de ez kikívánkozott...

tib44 2012.04.20. 06:22:46

Szevasztok!Hát .....nem is tudom,hogy,hogyan kezdjem el ezt a levelet,hozzászólásomat.Én 19-éve,hogy autó buszvezető vagyok...vagyis csak voltam ,mert a bakonyvolán elküldött páv.2- re.pedig a jogsim végleges volt,és persze elmeszeltek. Jelenleg még táppénzen vagyok,felebeztem és voltam 2.fokon...Oda általában csak azok mennek akiknek elveszik a jogsit, vagy valami ügyük volt ,vagy van a hatósággal vagy nem is tudom...Hát az a pcihológus nő olyan arrogáns,vagyis durva hölgy volt,hogy az nem mindennapi.Én még ilyent nem láttam!Ha szépen beszéltem az volt a baj,ha udvaroltam ,akkor az volt,ha kérdeztem ,akkor az volt,ha válaszoltam akkor az volt....szóval minden.35-éve k.b,hogy kint vagyok az úton,az útporát szívom és persze kisebb,nagyobb koccanásaim voltak,de többnyire nem az én hibáim voltak.Ez a hölgy vagy nem is tudom ,hogy ,hogyan nevezzem,de már megmondta ,hogy végem van, mert Ő felel 40-50-n ember életével és ő ezt nem fogja aláírni.A vizsgálatokat egy fiatal fiú vezette ,és azt mondta,hogy sikerült minden,és utána jött a pcihológus nő...itt aztán vége lett a tudományomnak ,de ezt most nem írom le,mert nagyon sok..elmúltam 50-n és lehet,hogy munkanélküli leszek...nem tudom mi tévőlegyek.Csak ülök,és várom az eredményt ami nem biztató!50-n évesen hová megyek? csak az a kérdés!!! sziasztok

BPetii 2015.01.24. 11:51:34

Hogyha 10 évig vezettél rendőrkocsit, akk meg kellett legyen neked a PÁV I, mert csak azzal lehet ilyen járműt vezetni, és az a legnehezebb kategória.
Egyébként énis fölháborítónak tartom h ennyire túlbonyolítják minden szarral a vizsgát, miközben viszonylag egyszerű munkáról van szó!

Bakó Dorottya 2018.02.05. 10:11:53

Sziasztok!

Látom, hogy már nem mostani ez a levelezés de azért írok, hátha mégis célt ér a kérdésem.:)

PÁV II. vizsga után, ha jóváhagyták a fellebbezés jogát, akkor milyen vizsgára lehet számítani?
Telefonon érdeklődött a párom de csak annyi információt kaptunk, hogyha elfogadják a fellebbezését, akkor újra vizsgázhat de az valamelyest el fog térni attól, mint, ami az első vizsga volt..

Ha valakinek már van ezzel kapcsolatban valamilyen tapasztalata, el tudná mondani, hogy mire számíthatunk,akkor kérem írjon Nekem, itt vagy akár e-mailben: bakodorottya94@gmail.com

Előre is köszönöm a válaszokat és a segítséget! :)

PÁV1977 2018.12.11. 08:35:00

Sziasztok
Én 1977 őszén voltam PÁV vizsgálaton mert a jogosítványomhoz szükséges volt mivel kiskorú voltam. A jogsírványomba be is jegyezték, hogy PÁV vizsgát tett jogosítványa munkavállalásra alkalmas. Amikor már nem írták be a jogosítványba a PÁV-ot kaptam egy igazolást ami szerint PÁV 1.nek megfelelő PÁV-om van. Ez elveszett most igazolást akartam kérni, hogy elvégeztem, de egy olyan konkrét dátumot írtak (amit nem állítottam) , hogy ezen a napon nem találhatóak az adataim. Ez pénzlehúzás nem más. Megszereztem, de a nyilvántartásba nem tekinthetek bele. Egyszer már kellet kérnem igazolást mert a rendőrségen nem írták be a PÁV-ot akkor szó nélkül kikereshettem. pedig akkor még kommunista rendszer volt, most a demokráciában nincs jogom hozzá az ügyintéző szerint! Ügyvédem szerint jogom van hozzá.
süti beállítások módosítása